26. 2. 2014

A MÁM ŤA NA KRKU, ZLATO...

Bol raz jeden sob. Ružový sob. A ten sob nakúpil si soby. Veľa sobov. Alebo to boli jelene? Na krabičke ale tuším stálo označenie "losy"... Pravdou neodškriepiteľnou a fotozdokumentovanou však zostáva, že ich bolo veľa.:-) Keď sa sob ružový pýtal, čo so sobmi novými vykonať, pár z nás sa ozvalo (a tým svoj osud spečatilo;-). Boli sme vyzvaní. Svoj vlastný sobí pár si osedlať, skrotiť, vyfešákovať. Každý po svojom. A tak k nám paroháči domov docválali, aby sme si s nimi poradili, mená im dali a vám ich nakoniec jedného po druhom ukázali.:-) V pondelok nám svojho Karola predstavila organizátorka tejto olympijskej DIYsciplíny Nika, v utorok nás s Ferdom a Ferdom zoznámila Jane33, zajtra uvidíme, aké meno a šat dostanú paroháči u Olív. No a dnes... dnes vás oboznámim s tým mojím sobolosojeleňom. Nech sa páči, zoznámte sa: to je Zlatko.;-)

Zlatko ale nebol zlatkom od narodenia...

Vlastne, keď parohami zabúchal na naše dvere, stál pred nimi paroháč strieborný, asi cínový...

No my sme spolu mali iné plány. A tak som nemú tvár malou špongiou a matnou bielou farbou namejkapovala
a vytvorila tak základ pre ďalšie líčenie.

A pán Los začal chytať farbu. Indigovo-fialovú (akrylovú) farbu.

Keď bol celý načisto zindigovaný, rozkázal si zlaté náušnice. Čo náušnice, celé zlaté uši! Nemohla som mu povedať nie. Na zvieratká ja mám slabosť. A na pozlacovanie jemným plátkovým zlatom tiež. Pustili sme sa teda spolu do zlatistej horúčky...

...plátok po plátku, uško po ušku...

...až k tým zlatým ušiam začali pribúdať aj zlaté parôžky.

A nemusím vám istotne hovoriť, že celý ten pozlacovací čas som sa najviac tešila na to, ako tomu čumáčikovi fialovému pozlátim ňufáčik. Ach, ten je! Ako živý. Tá papuľka - na zahryznutie! /ospravedlňte, prosím, dočasný zvýšený prejav citov/ ;-)

Pán Indigó omotal si ma totiž načisto okolo prstu. A ja som mu okolo fialovo-zlatých parohov omotala fialovú koženú šnúrku.

To máš za to, zlato!

Ale, čo mám za to všetko zlato ja? Teba (od)teraz na krku. K bielej košeli alebo fialovému pulóvru.
Hmmm, férový obchod.;-)
Máš kukuč trochu drsný, a predsa taký zlatý! TY, môj statement necklace, si pre mňa ako stvorený!


-end-

18 komentárov:

  1. Milá Lucie, ten je táááák zlatý! :) Vaše akce se mi moc líbí, devčata.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tu sa priam núka odpoveď: To ty si zlatá!:-) A navyše je to ešte aj pravda.;-)) Ďakujem(e) Markét! Za podporu aj pochvalu našej "operácie Karol". :P

      Odstrániť
  2. no teda....fantázia...perfektný nápad...zavesiť na krk ma nenapadlo...jedinečnéééé a si ľahko spoznateľná :)
    ale kde je druhé zlatko?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Janii, ďakujem moc!:-) Uvidíme, či zavesiť si na krk také fintivé zlatíčko bol dobrý nápad;-), viac zlata už nedostane!
      Druhému zlatkovi, chúďatku, chýbal od výroby kúsok parôžku/parôžkov, tak som si vybrala pre zlaté účely tohto:-).
      Teším sa (teda on sa teší), že sa vám páči:-)). Ale musím ho krotiť, nech z neho nie je horezlatýnos.:P

      Odstrániť
  3. Ty nesklameš nikdy, to je parááááááda. Geniálne a ako krásne si tú rozprávku napísala! Žiarlim, fakt. Tento šperk ešte do tej súťaže na kafe a dort pošli!
    nechápem, kde sa podel paroh toho druhého do páru, chudáčik. A ozaj aj ja chcem takého!!! Budem ťa kopírovať chceš?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jejo, vy ste tuším zlaté všetky!;-) Ďakujéém Nika, a s tým druhým je to fpoho, možno si to urobil sám, aby sa mi nemusel dostať pod ruky:D, tak či tak by som "dvojitý náhrdelník" z nich oboch nemohla urobiť, to už by bol prisilný kaliber;-). Takže by som nakoniec aj tak použila len tohto mucika:-).
      Počuj, ak dobre rátam, ty by si si tých náhrdelníkov mohla urobiť ešte takých minimálne... deväť!:D
      P.S.: Ďakujem ešte raz za prizvanie do tejto blogo-mission-impossible! ;-)

      Odstrániť
  4. Toto je chutnučké, chápem tvoj zvýšený prejav citov :) Origoš!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som vedela, že ma niekto pochopíí!:D Fakt som sa nejakej "ťuťu-ňuňu" pasáži chcela ubrániť, ale nešlo to!;-)
      Perfektné, že tu mám vás, čo ma chápete;-), ďakujem Romči! :-*

      Odstrániť
  5. Tak to já se jdu schovat....zítra článek nebude! :D Úžasné, to se ti taááák povedlo! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Ďakujem pekne!:-) Fakt mám radosť z vašich reakcií, a to zlatíčko už asi nedám z krku! (Uvidíme, či aj v uliciach bude mať úspech alebo si vyslúži skôr zachmúrené pohľady;-). Aj keď, mohol by sa niekto mračiť na nemú tvár? :P

      Odstrániť
  6. Je úúúúúúúúúžasnýýýýýýýýýýý! ja tak zvyknem prefarbovať detské plastové zvieratká a dávam im nový šat :D Zvieratká sú super šperky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím 100%-ne!:-) Zvieratká sú proste tak nejak všeobecne super ♥...:-)) Ďakujem Petalka, Zlatko je nanajvýš potešený a polichotený dozlatista!;-) A prefarbovať detské plastové zvieratká :D - superrr!

      Odstrániť
  7. Dočkala som sa :)) Tak celý tento projekt a nápad je výýýýborný a priznám sa, že Zlatko je fešák, hneď som si ho zamilovala!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bashik, ty si /budemsaopakovať/zlatá;-), že si prišla kuk! A mám pre teba od Zlatúcha odkaz: vraj si ťa po prečítaní tvojho komentáru tiež hneď zamiloval.;-)) Zlatý, že? Ale... zostaňme v strehu, rád sa ľuďom vešia na krk...;-)
      Ďakujeme!:-**

      Odstrániť
  8. Lusy, to je úžasný projekt !!! Moc hezké .... při pohledu na ty soby ně napadá slogan jedné reklamy, která u nás kdysi běžela "Když potká sob soba, mají radost oba, když se potkaj tři sobi, tak se radost násobí !!!!!" ...... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, Marki, taký slogan sa sem dokonale hodí!:D Tu sa veru sobov zišlo toľko, že radosti bolo plné vrece:-), no a ešte keď si k tomu pripočítam tvoj milý komentár - proste paráda!:-)) ♥

      Odstrániť