4. 11. 2014

BOL RAZ JEDEN PÁV...

Mala som také vreckovky. Z DM. V krásnej oválnej krabičke. Také tie, čo sa vyťahujú z vrchu. Viete. A ten obal bol až taký krásny, že som si ho nechala aj potom, čo sa minula aj tá najposlednejšia vreckovka. Hádzala som do nej zatiaľ drobnosti a mala s ňou úmysly rôzneho recyklačného charakteru. Čo všetko by sa s tým čači lesklým, mocným papierom dalo vyparatiť...?

Tie farby, tie bodky, ten páv... tá kvalita! Kto by to vyhadzoval? (na mňa nepozerajte)
Rozhodnutie teda padlo: bude z toho pohľadnica. Pozdrav. Pohled. Líbesbríf. Snáď (niekoho) poteší.

 Beriem nožnice, ceruzku, pravítko... viac k tomu ozaj netreba. 
Teda okrem tej vreckovkovej krabičky s nejakým pekným motívom podľa vlastného výberu. (Kuk do DM, mávajú ich!)

 No a potom už prichádza demoličná čata. Trhá papier, trhá spodok, trhá vrch... (ale nebojte, citlivúčko;-) 
Z oválnej krabičky ostáva na stole jeden dlhočizný rovný pás.

 Potom už len odstrihnúť/pristrihnúť/zarovnať... spodok/okraje/vrch... čo treba. 
Presnú polovičku dlhočizného pásu vymerať a v pohľadnicu "zalomiť".

 A na nejaký čas prípadne zaťažiť (ale nie washi páskami, tie sú tu na iné účely:-), 
lebo papier je naozaj pevný a rád si svoj pôvodný oválny tvar zachováva.
 A na záver už len doladiť jemné detaily...

Napríklad tými páskami.
 Vyzdobiť (a zladiť) nimi vnútornú bielu stranu, na ktorú budeme svoj pozdrav/prianie/vinš vpisovať.;-)

 A ak by sa ešte predsalen pohľadnica trochu otvárala alebo by chcel do nej páv či niekto iný nakúkať, môžete ju ešte rovnakými páskami na jednom mieste "zapečatiť". Nech je to krásne tajnosnubné!;-) A adresát má čo rozbaľovať.:-)

Tak, kto dá adresu? ;-))


-end-

8 komentárov:

  1. Ja sa hlásim,
    ak môžem byť taká drzá,
    adresa ostala nezmenená :)

    "a mala s ňou úmysly rôzneho recyklačného charakteru" :D
    Tiež mám niekoľko škatuliek z rovnakých dôvodov, ale pohľadnica ma ako využitie nenapadla. Najlepšie veci sú tie najjednoduchšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Broňííí, no tak si to predstav, správa o tvojom k pohľadnici sa hlásiacom komentári mi v mejli nepristála, no toto! Taká drzosť... (toho mejlu, nie toho komentára;-) Takže dodatočne idem napraviť škody a zahladiť (pávie) stopy;-) a poslať pohľadničku do sveta!:-) :-*

      Odstrániť
    2. Lucíšek, ďakujem veľmi pekne za obáloček, včera dorazil aj s kontrabandom :) A ja som si myslela, že páviu pohľadnicu pošleš popísanú. Ale nie, ona ostala čistá, takže ju budem môcť niekomu poslať a popýšiť sa cudzím perím :)

      Odstrániť
    3. Huráá, pávik konečne priletel! Veď neviem, čo mu to toľko trvalo... ;-) Pohľadničku som naschvál nechala "tabula rasa", aby si ju mohla využiť/použiť po svojom:-)). Niet zač Bronii, teším, ak urobila radosti (aj s kontrabandom:D). :-**

      Odstrániť
    4. Tak to mám k meninám, ďanke šchén :) I Tebe želám kreatívnu myseľ, pevnú ruku a dostatok materiálu a vôbec, aj všetkého ostatného, cmuk :* Akurát polnoc, prvá budem, čo? :)

      Odstrániť
    5. No jeje, tak to bol najprvšejší možný termín!:D Broni, ty snáď čaruješ... nie si ty (druhým menom) tiež Lucia?;-) Kujém moc, to je úplne úžasná a vo Vreci zvečnená polnočná gratulácia! Asi si z nej urobím printscreen.:D :-*

      Odstrániť
    6. No to by som prosila, že spraviť printscreen :)

      Odstrániť