14. 4. 2014

NESTÍHAJÚC, NO STÁLE FOTIAC

Kým sa tu zas objaví niečo zmysluplnejšie;-), návod, postup alebo nové tvorenie (nič veľkonočné ale nečakajte;-), vysypalo sa mi tu z Vreca pár viac či menej náhodných fotiek, ktoré priebežne vznikajú z rôznych dôvodov a v rozličných častiach bytu. Na okne, na stole, v kuchyni... Kvety, drobnosti, dobroty, plánované DIY, novinky, úlovky, malé somarinky a iné náhodilosti.:)

Začať môžeme rovno na okne. Lebo práve tam boli videné a zdokumentované moje prvé tohtoročné tulipány.

Pokračujeme do kuchyne, kde sa "varilo" hruškové smoothie a od ruky mrazili domáce nanuky.:-)


Cestou okolo pracovného stolu môžete vidieť prípravy na ďalšie diorovské DIY (bodaj by tiež išlo od ruky...)

Na stole ešte zostávame a stretávame tie najdokonalejšie (hm?) zajačie nástenkové pripináčiky.
Už len kúpiť (alebo vyrobiť?) nejakú nástenku...


Pri zajačikoch ešte (fakt nečakane) zostávame a ukážeme si, ako zajko z pohľadnice k zlatému chvostíku prišiel.


Nevie sa. Asi to bola nejaká zvláštna náhoda. A asi preto sa tvári tak prekvapene...

Zato ja viem celkom presne, ako som prišla k svojmu prvému porcelá-novému ach!♥náhrdelníku od Tyformy
K nemu som si uvarila kafe a dort priniesla od maminky.;-)

Na okne sme začínali, budeme pri ňom aj končiť. Vlastne ani tak nejde o to okno, ako zase o tie tulipány...
Lebo tieto ružovofialové boli proste pre-krás-ne! A svetlo presvitajúce cez perforované žalúzie s nimi urobili divy.
(Takže nech sa nikto, prosím, nediví, čo je to za novú dierkovanú odrodu z nejakého deravého rodu.:-)

A prečo tú krásu nevyužiť aj trochu "pracovne" - na nafotenie jednej fakt-že-nádhernej zákazky?
Hlavne, keď to všetko spolu tak úžasne ladí...

 ...tak sa mi zdá, že tie okuliare by sme mali ich novej majiteľke vydať aj s tým tulipánom...

Viditeľne sú pre seba ako stvorení... No páni!

 Tí tulipáni proste majú čosi do seba...♥


-end-

19 komentárov:

  1. Teda! Fotky super! A já prostě miluju slovenštinu... je přímo rozkošná.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéé a híí a júú, ďakujem Markét! A za tú slovenčinu ti posielam jeden ľúbozvučný CMUK na líčko!:D

      Odstrániť
  2. Tak nejak sa momentalne citim aj ja...hlava plna planov.. chcelo by to uz aj zhmotnit..vidim ze tvoj ladiaci system je idealy ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru, plná hlava a plné vrece nápadov, len k zhmotneniu občas cesta dlhá je:-), ale až pominie táto jarná únava či čo to mám;-), zase sa to hádam bude len tak sypať.:D Ladiaci systém=môj obľúbený;-)).

      Odstrániť
  3. Rozkošný zajkovia! Keď som ich zbadala, dosť hlasno som začala "šušlať" aký sú roztomilý atď :D Tulipáni sú nádherný a smoothie/nanuk som obdivovala už na fb. Hlavne žiadny stres z nestíhania!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šušlanie povolené!:D Poznám to, pri zajačikoch sa nikdy neudržím;-)). Smoothie nanuk je super výraz Romči, budem používať!:-) A "hlavne žiadny stres" si idem okamžite zapísať na nástenku... no počkať, veď som hovorila, že žiadnu nemám... ale už aj plánujem jedno nástenkové DIY (tých pripináčkových zajačikov treba okamžite nejako využiť;-). Jupí, ďakujem Romi! :-*

      Odstrániť
  4. Tiež potrebujem zásobu tulipánov na okno a prosto všade, som sa rozhodla! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Dadka, to je rozhodnutie na jednotku s hviezdičkou! 1*
      To by bolo tulipánových fotiek... už teraz sa na ne teším;-)).

      Odstrániť
  5. Jé, ten zajíc je úžasný:-))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Do tvých malých somarinek a náhodilostí som sa zamilovala, to sa dalo tušiť ;-). Tolko krásy, tolko nápadov a králičí napínáčky k tomu - už nemůžu být šťastnější. Né a né a né. ;-)
    Lúbí ťa Vivi. .-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. "To sa dalo tušiť" :D Predsalen sa ale o ešte-o-kúsiček-šťastnejšiu-Viví pokúsim;-), viac info v ímejli! (v zajačikovom odstavci;-)) :-**

      Odstrániť
    2. Já som trubka! Zapomněla som Ti v mejlíkovi napísať, že toto ma zabilo, to ma ohromilo, ochromilo a se šťastně otvorenou pusou som stále dokolečka četla, že naozaj možno budě nějaký ten miláčik ušatý moj? Iděm sa oplachnúť studenou vodou, lebo celá horím od samej radosti. Čmuk. ;-)

      Odstrániť
    3. Tak a toto zase zabilo mňa.:D A tí ušatí miláčci od samej radosti, že pôjdu na výlet k Vivi, sami naskákali do malej krabičky, kde sa teraz môžu túliť a tešiť na cestu;-)). Trochu tam vyvádzajú, skáču si po hlavách, kúšu sa do chvostíkov, ale nechávam ich tak, robia to totiž (určite) z lásky.;-) ♥

      Odstrániť
  7. Ahoj! Momentálne mám náladu na googlenie zajačikovských dekorácií, bižu, atď., až som sa dostala sem na tento článok. Tie pripináčiky sú úžasné! Sú handmade, alebo odniekadiaľ kúpené? Vďaka za odpoveď. Tu je pozdrav od môjho ušiaka: http://img.kralici.com/kralici/alba/08d1129556ce10c80258.jpg :D
    A tulipány milujem tiež. Tento blog si musím poriadne prezrieť. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá, až si tento blog prezrieš od A do Z, budeš si myslieť, že si sama zajačik a budeš šťastná a od ucha k uchu sa budeš usmievať a ... a aj ja to tak mala, keď som tu bola prvýkrát. ;-) A teraz už mlčím, ospravedlňujem sa, že som vstúpila do diskusie, ale keď ja sa tu vždy tak rozdovádím....;-)

      Odstrániť
    2. Ou jéé, rozdovádené komentáre máme vo Vrecku najradšej!;-) A tak prezradím, že pripínací zajkovia sú z obchodu s názvom (tuším) Ted, v ktorom som bola prvýkrát, a v ktorom by som strávila aj pol dňa (no, skôr celý), než by som si všetky tie ich malé somarinky obzrela a naložila do košíku.;-) Mne tentokrát do košíku skočili títo zajkovia, ale úúplne najlepšie a najkrajšie je, keď človeku skočí do náruče práve taký huňatý a muckací zajko, akého si mi, milá Rowen, poslala!:-) Je proste zlatučký a úplne perfektný a ja verím, že má pri tebe (viac než) "dobrý život" (ako sa píše na tých suchároch:-). Ďakujem za milú foto aj návštevu a budem sa tešiť nabudúce!♥ A Vivinko, isto nemusím pripomínať, že aj na teba, ty môj zajačik.:D :-** Dievčence, potešili ste ma!:-))

      Odstrániť
  8. Ach jo, to jsou tak krásné fotky, mohla bych na ně koukat celý den. Hlavně ty tulipány...miluji je.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Peťka, dvere Vreca nápadov sú ti otvorené a na fotky sa môžeš pozerať kľudne celý deň (aj dlhšie;), budem len rada!:-) No a ak tiež miluješ tulipány, budeme si isto perfektne rozumieť:-)), ďakujem!

      Odstrániť