5. 3. 2014

TAKOVÉ TIK-TAKOVÉ DIY

Boli to také obyčajné pánske hodinky. A ja som presne také praobyčajné pánske hodinky chcela. Bolo ale všetkým (aj tým hodinkám) jasné, že remienok upadne v moju nemilosť. Ten ma totiž neuchvátil ani trošku, a tak sa začal maratón nápadov, ako a aký náhradný náramok si vyrobiť. Ten maratón trval asi "až" celý jeden večer, než prišlo k dramatickému rozlúšteniu...

Čakali by ste od silnejšej polovičky, že na vaše nervózne vymýšľanie, čo si na tie hodinky máte navliecť (a najlepšie hneď), odpovie: "Mašličku?" Bingooo! Hneď sa mi pred očami zjavila nejaká pekná stužka, ktorá by ladila so sekundovou ručičkou...

Konečne sa teda mohlo začať s rozoberaním náramku pôvodného.

Čo je, samozrejme, hračka.
A čo som, samozrejme a popravde, urobila oveľa skôr, než prišiel stužkový (či akýkoľvek) náhradný nápad.

S výberom stužiek v obchodoch to slávne nebolo, ale nakoniec sa tá pravá mašľa našla.:-)

Modrá, pevná, tak akurát široká, obyčajná, jednoduchá, ladiaca.

Stačí uzlík, jedna mašlička a ide sa.

Počas výroby sa dokonca vyskytla teória, že takéto "zapínanie" hodiniek je náramne romantické, keďže vám s ich zaväzovaním vždy musí/chce/nechce ten druhý pomôcť.;-) Nie však nutne. Snáď si len nemyslel, že sama to nezvládnem...;-)


-end-
P.S.: Všetci ste vítaní v malej narodkovej súťaži o mintovo-zlatú planétku, zahrať sa môžete už len do piatku!;-)

19 komentárov:

  1. Fakt to přemýšlení trvalo CELÝ večer? :)))) Jsi neskutečná, mně by to nenapadlo ani ve snu! Moc pěkné řešení, moc moc.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Som vedela, že to s tým celým večerom nemám prezrádzať! :D Ešte aj v nevypovedanej mašličkovej myšlienke ma predbehol ON... ach! ;-) :P
      Ďakujem Markét! :-* Nie je to síce najpraktickejší remienok, ale praktickosť tentokrát prevyšuje tá romantickosť. ;-)

      Odstrániť
  2. vieš....mňa v takých prípadoch nas...rdí to, že som na to neprišla JAAAA...
    božský nápad...
    jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, veď práve, a to som to mala (už skoro) na jazyku!;-)) Ale mám plán, pre pokoj /mojej/ duše sa ho spýtam, či by tú mašličku TIEŽ dokázal zaviazať jednou rukou, cha! ;-)
      Ďakujem(e)! :-)

      Odstrániť
  3. Milá Lusy, keď som uvidela fotku ako máš tú mašličku prevlečenú v hodinkách, tak som otvorila ústa a div mi do nich nenalietali muchy!!! Rámik na mojich hodinkách sa ide chudáčik rozpadnúť, tak aspoň viem, čo s nimi. Veľká vďaka za tip (tiež ma to mohlo napadnúť :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Romči, superrr, tak to som rada, ak nápad pomôže aj ďalším hodinkám!:-) Odporúčam kúpiť stužku, ktorá je trošku pevnejšia a príp. nie lesklá, hladká (napr. saténová by sa príliš šmýkala, okolo ruky aj pri zaväzovaní), ja som chcela kúpiť (a možno ešte aj kúpim:) takú tú... zamatovú, tá bude tiež krásna:-).
      P.S.: To s tými muškami ma pobavilo.:D

      Odstrániť
  4. Božíí .. já snad ani nemám víc slov. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Rony, to vôbec nevadí, mne stačí aj toto.:D Ďakujem!;-))

      Odstrániť
  5. Tak to je ale výborný nápad! Mám doma nějaké starší hodinky úplně bez pásku, konečně vím co s nimi! :o).
    Velké díky za inspiraci :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Deniska, nie je vôbec zač:-), predstava, že tak ožijú nejaké ďalšie (napríklad tie tvoje:) hodinky je parádna a už si predstavujem aj to, ako na ulici budem stretávať mašličky na rukách.:-)) A úplne najlepšie je to, že takto môžeme mať remienok od hodiniek každý deň inej farby! Hmmm, zajtra tuším skočím (zase) do galantérie... ;-)

      Odstrániť
  6. Lusy .... ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása ..... super nápad ..... líbí se mi, že si potrpíš na detaily .... to, jak ti ladí barva stužky s vteřinovkou .... pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Marki, tá stužka so sekundovkou akoby boli pre seba stvorené, že?:-) Keď som to v obchode pri kupovaní mašličky videla, musela som sa (nenápadne) usmievať;-)). Ďakujem ti!♥

      Odstrániť
  7. Toto je výborné! Mám chuť sa zdvihnúť, presnoriť sekáče, nájsť obrovské veľké, mužné, mega pánske hodinky a doma ich pekne zmašličkovať ! Asi to aj urobím.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No toto! Idem s tebou!:D Jedny mužné hodinky (mi) nestačia, nie nie;-). Už sa teším! A som fakt zvedavá, keby sme našli nejaké napríklad že megaružové, či by sme si aj tak vybrali tie megamužné.:D Ok, už viem: megamužné hodinky a k tomu megaružová mašlička. Tak zatiaľ dozmašličkovania, bejby! ;-) :-*

      Odstrániť
    2. Bashinka, urob, prosím ťa, rovnou dvoje. ;-)

      Odstrániť
  8. No tak toto je výborný nápad! Super, v jednoduchosti je krása. Není co víc dodat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Dee, ja ale predsalen musím dodať ešte toto: juchú, ďakujem!:-))

      Odstrániť
  9. Som zalúbená, akože TOTAL. A nemôžem nabrať dych a srdce mi búši a líca mi horia a hlava sa mi vznáša na hodinkovem obláčiku. Tak takto vyzerá doopravdická láska k "dáj" (= Vrecko je naj). ;-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akože TOTAL.:D
      Hodinkový obláčik...:-) to je taký, na ktorom sa človek môže vznášať iba hodinku?:-) Dúfam, že nie, lebo hodinka by nám bola málo, veď polhodinku by sme si len mašličku zaväzovali.:D Vivuška, a že ti horia líca? To musí byť nejaká vzácna náhoda, mne tiež!;-) Jéj, a ja už viem z čoho! To bude asi z tej básničky...♥ ;-) :-*

      Odstrániť