20. 2. 2014

KAFE, DORT and SHARKS

Na kávu a koláčik je čas kedykoľvek. A na kafe a dort práve teraz. Práve teraz totiž na blogu s týmto chutným názvom prebieha súťaž o jedinečný náhrdelník od štúdia Tyformy, ktorý pripomína nielen ušká od kávovej/čajovej šálky, ale aj (kráľovskú?) korunku. A povedzte, kto z nás by takú korunku nechcel, nepotreboval, netúžil mať? Ja teda hej. A tak sa idem súťaži postaviť čelom (teda vlastne obľúbeným šperkom) a ťahám z vreca ten jeden, jediný, vybraný, do súťaže hodený ako žralok do vody. Ale taký žralok sa rozhodne vo vode neutopí a ja dúfam, že môj zubatý prívesok v tejto súťaži tiež nie.;-)

...lebo žralok sa len tak niečoho nezľakne
...lebo žraločí zub je oddávna obávaný tesák
...lebo ten môj je vlastnými rukami (nebojte, nie vytrhnutý, ide o repliku;-) medenými plátkami zdobený

...lebo visí na silnej retiazko-reťazi zo železiarstva
...lebo je odolný, veľký, mocný a neprehliadnuteľný
...lebo aj keď vo svojej podstate možno pôsobí drsne

...dokáže byť a vyzerať tak nežne! Len sa naňho pozrite. Krotký a pokojný, leží si na svojom/mojom handmade ružovom pulovríku a nikomu by neublížil. Do nikoho sa nezahryzol. Jedine ak do toho dortu. Uvidíme, či bude príležitosť (na oslavu).;-)


-end-


EDIT EDIT EDIT: Tak zúbok mi nakoniec ten porcelánový šperk od Tyformy vyhral, juchúú, ďakujem!:-)

11 komentárov:

  1. A mně se víc než tak korunka líbí právě ten tvůj žraločí zoubek! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, Rony, to vážne? Tak to si práve môjmu žralokovi nasadila korunku:-), ďakujem!
      A vieš, čo by bolo úplne najperfektnejšie? Môcť tak mať oba... :P ;-)

      Odstrániť
  2. Ten zralok je super! Moc se mi libi originalita nahrdelniku soucasne s jeho eleganci... A ta zlata!
    Jsi v soutezi:-)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Huráá&jupíí! Ďakujem Veronika! Od radosti (a akože za odmenu;) si teraz idem dať kafe a dort;-), kto si dá? :-))
      Teším sa, že sa zúbok páči!:-)

      Odstrániť
  3. Retiazko-reťaz je originálna vecička. Vieš to tak dobre ... podať. Krásny zúbok!!! A ako som čítala tento článok, v jednu chvíľu som si predstavovala samu seba ako trhám žralokovi zub (zaujímavá predstava len čo je pravda :D)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak a ja si teraz vďaka tomu predstavujem, ako mi môj žraločí zub trháš z krku.:D
      Po vhodnú retiazko-reťaz na tieto účely som si išla zámerne do železiarstva a dúfala, že tam nájdem "tú pravú":-). A našla som! Sadla aj veľkosť očiek, aj (medená) farba. Železiarstvo = novodobá bižutéria.;-)) Ďakujem Romi!:-)

      Odstrániť
  4. Tak držím palce, a idem mrk, lebo ako vieš aj ja si rada zasúťažím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky Nika!:-) Mala som chuť sa trochu zahrať, keď už sú tie olympijské hry;-). Teším zajtra!

      Odstrániť
  5. Já už vítěze znáááám! Jediný, nejlepšejší, nejšikovnější a nejoriginálnější...takový něžný žraloček, to je můj vítěz. Klidně sním svůj klobouk (nebo tedy kafe a dort), jestli božská Lusy nebude se zrůžovělými tvářemi stát na stupínku nejvyšším, ověšená zlatou medailí a slávou! Načínám lahvinku bílého (či ružového), protože se mi chce slavit už předem. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééhehé, keď som si prečítala prvú vetu, skoro som odpadla, že už sú výsledky:D a potom, keď som si prečítala druhú (a tretiu a štvrtú...), odpadla som už načistoó - taký supišský olympijský komentár, no teda!:-* Zrůžovělé tváře (už) mám!;-) Óch, taká zlatá medajla (v podobe šálkovo-uškového šperku), to by bolo!... Vivinko, tak na to si pripijeme a budeme dúfati, na hrášku se modliti, palčeky si držeti! To už máme predsa perfektne natrénované (od otvárania tej lahvinky ružového počnúc;-)). Thank you, my deer! ♥ :-**
      A vieš, ako sa to u nás hovorí: *ŠTRNG!* ;-)

      Odstrániť
    2. A - "nežný žraloček" :D - tak sa odteraz volá! Oficiálne. ;-)

      Odstrániť